..aSsALaMuALaiKum..

g.A.d.E.s m.E.r.A.h j.A.M.bU

Sunday, December 19, 2010

n0veL LafaZKan kALimaH CiNTamu,,,

 ♥ wahh.!!bez gler ah nOvel nih..huhu,,xbley lupe ah.hee,,maseh ku egt even da lme aQ bce.!korg bley r ikot jejak aQ,kompom xrugi.!

♥sO, ,skunk niy aQ nk share2 sinOpsis citer niy nga kOrg.

 ♥hOpe kOrg enjOy.!♥

 



LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU (SITI ROSMIZAH)

 sIn0PsiS n0VeL 'LaFaZkaN kALimah CinTAMu'


      Tengku Aqilah,seorang anak yang disih oleh bapa kandungnya sendiri.13 tahun Tengku Aqilah hidup di perantauan membina kehidupannya seorang diri.Kepulangannya  ke pangkuan keluarga telah membuka tirai luka dalam hidupnya.

      Tengku Natasha yang tidak pernah padam api dendam terhadap adiknya,telah menggunakan tiket sebagai anak kesayangan Tengku Hisyam,memperlekehkan Tengku Aqilah dengan memberikan Tengku Aqilah jawatan sebagai seorang penyambut tetamu merangkap tea lady  di Syarikat milik keluarga mereka.Demi untuk menagih kasih seorang bapa Tengku Aqilah akur jua.

       Tengku Ryan Ameer,jejaka tampan kacukan Inggeris melayu itu begitu membenci gadis ini,mereka tidak boleh langsung bertembung muka pasti perang mulut akan meletus.
Tengku Aqilah sedar dimata Tengku Ryan Ameer begitu membara api kebencian terhadap dirinya.Mampukah Tengku Aqilah mengapai kebahagiaan dalam hidupnya?
Mampukah Tengku Aqilah terus menagih kasih dari bapanya?
Begitu utuhkah api kebencian Tengku Ryan Ameer pada dirinya? 

   
         ♥ n0vel niy bez giler...!!x rugi laa lau k0rang bace n0vel niyh...
cdeyh+lucu

2 comments: